Starbucks Polska uruchomił oficjalny profil na Instagramie, zabierając swoich fanów w tajemniczy i pełen aromatów świat kawy. Debiut marki w tym kanale społecznościowym wspiera agencja Edelman Polska.
Zgodnie z globalną strategią marki, Starbucks również w Polsce rozszerza swoją obecność w obszarze digital i mediach społecznościowych, tym razem docierając do swoich konsumentów poprzez konto starbucks_polska na Instagramie. Sieć zdecydowała się także na użycie odrębnego hashtaga #StarbucksPolska. Profil został uruchomiony 13 lutego. O rozwój profilu dba Edelman Digital (część Edelman Polska). Po stronie agencji zespołem odpowiedzialnym za działania digital dla Starbucks kieruje Anna Sztupecka. Agencja odpowiada również za prowadzenie profilu Starbucks Polska na Facebooku.
Informacja o Starbucks
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profilu Starbucks na portalu Facebook (http://www.facebook.com/StarbucksPolska).
Informacja o AmRest
AmRest jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza restauracjami KFC, Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech, natomiast
w Hiszpanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Chinach restauracjami La Tagliatella. AmRest jest również operatorem kawiarni Starbucks w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech. Dodatkowe informacje na stronie www.amrest.eu.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/starbucks-polska-teraz-rowniez-z-kontem-na-instagramie